Direktlänk till inlägg 16 november 2014

Loppis i all ära..

Av puckolina - 16 november 2014 23:23

Men någon vidare timlön blir det inte. 


Nu var loppisen idag förvisso en väldigt liten sådan och besökarna därefter, men efter bordshyran så hade jag inte ens dragit in 200 kr.. Typ 50 spänn i timmen (tur det var skattefritt :p ). 


Men lite stuff blev jag i alla fall av med utan att behöva slänga dem, och de som handlade av mig var nöjda och i de flesta fall förvånade över att jag var så billig. Ironiskt då de knappast hade handlat om jag varit dyrare. 


Hur sjukt det än låter så är jag faktiskt sugen på fler loppisar. Det är ändå lite småtrivsamt att sitta där och tjattra med folk och lite pengar drar man ju ändå in. Det är ju inte så att jag oftast har något bättre för mig. 


Men jag får se, många loppisar tar ju så sjukt mycket för bordshyran att det är nästan omöjligt att ens gå plus minus noll... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av puckolina - 23 april 2015 21:34

Det blev lite väl sent och lite för mycket vin inatt igen, vilket gjorde att jag fick sova för lite för 4 natten på raken och rent allmänt inte har varit i form idag.    Så den planerade joggingturen sköts upp och sköts upp lite till ända tills j...

Av puckolina - 21 april 2015 17:12

Jag tränade även igår, mest för sällskapets skull. Min kropp ville egentligen bara vila och ta det lugnt och inte ansträngas något mer. Så idag har jag tagit det lugnt och ätit pizza. :p    Jag bestämde mig redan igår för att jag skulle äta pizza...

Av puckolina - 19 april 2015 23:55

Ibland tar jag ett steg bakåt, betraktar mig själv utifrån och förundras över allt som bara händer utan att jag egentligen har någon kontroll över det.    Träningen är ju självklart det mest uppenbara. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt d...

Av puckolina - 19 april 2015 20:46

Helvete vad jag har tränat den här veckan! Alltså.. det är inte riktigt måtta på det. Jag har fått gjort alla pass förutom yoga som jag vill göra på en vecka.. Och nej, det är inte realistiskt att kunna hålla på så här varje vecka. Men det är lite ku...

Av puckolina - 17 april 2015 00:10

Tidigare idag fick jag ett meddelande om att räntan på mitt sparkonto sänks ytterligare till 0,60%. Det är verkligen ingenting och det gör mig en smula irriterad.    Så jag bestämde mig för att lämna en jämn och bra summa där och överföra resten ...

Ovido - Quiz & Flashcards