Alla inlägg den 15 november 2014

Av puckolina - 15 november 2014 13:46

Klockan är två. Jag har sovit ut ordentligt, hunden är nöjd efter 1,5 timmes spring och bus med sin gamla vän, middagen kommer att bestå av rester från igår och behöver inte förberedas på något sätt. Jag ska ut och jogga för att få ihop mina tre pass den här veckan, men det tar inte mer än 40 minuter. 


Jag vill hitta på något. Antingen gå på bio eller gå ut och äta, men sambon har inte råd.. som vanligt. 


Nu är det väl iofs ganska bra med tanke på att jag ska hålla fast i pengarna. Men samtidigt så himla tråkigt. Det är inte roligt (och verkligen inte ekonomiskt) att bjuda hela tiden. Det är inge roligt att fara med någon annan och veta att han sitter hemma ensam och har dubbelt så tråkigt. 


Det må vara mysigt hemma i egna soffan med en vinglas och en film på tv.. Men speciellt kul är det verkligen inte. :(

Skapa flashcards