Alla inlägg den 16 november 2014

Av puckolina - 16 november 2014 23:23

Men någon vidare timlön blir det inte. 


Nu var loppisen idag förvisso en väldigt liten sådan och besökarna därefter, men efter bordshyran så hade jag inte ens dragit in 200 kr.. Typ 50 spänn i timmen (tur det var skattefritt :p ). 


Men lite stuff blev jag i alla fall av med utan att behöva slänga dem, och de som handlade av mig var nöjda och i de flesta fall förvånade över att jag var så billig. Ironiskt då de knappast hade handlat om jag varit dyrare. 


Hur sjukt det än låter så är jag faktiskt sugen på fler loppisar. Det är ändå lite småtrivsamt att sitta där och tjattra med folk och lite pengar drar man ju ändå in. Det är ju inte så att jag oftast har något bättre för mig. 


Men jag får se, många loppisar tar ju så sjukt mycket för bordshyran att det är nästan omöjligt att ens gå plus minus noll... 

Ovido - Quiz & Flashcards