Alla inlägg den 23 november 2014

Av puckolina - 23 november 2014 19:57

Det blev bara två pass den här veckan, jogg i tisdags och combat idag. Inte optimalt, men det gör inte så mycket. Jag har jobbat en del, gått rätt många långa promenader med flera olika kompisar och varit iväg och spårat två gånger med hunden och det blev helt enkelt inte tid / ork till mer än så. 


De senaste dagarna på jobbet har varit jobbiga.. Frustrerande.. lite som att vada i djup lera. Att få komma hem och fräsa åt sambon och sätta igång storstädning hjälpte en smula, men långt ifrån tillräckligt. Efter en stund insåg jag att jag var tvungen att göra någonting konstruktivt för att må bättre, så jag drog på ett pass bodycombat. 


Ah, det finns verkligen inte mycket som går upp att köra sig riktigt slut i kroppen genom att slå och sparka. Meditation och mindfullness på samma gång. Nu är jag förvisso helt slut, men jag mår mycket bättre och kommer förhoppningsvis att kunna sova ordentligt inatt. :)

Ovido - Quiz & Flashcards