Alla inlägg den 18 januari 2015

Av puckolina - 18 januari 2015 21:22

Min tanke var ju att räkna de saker som tillfördes och som rensades ut på olika sätt månad för månad. Men eftersom jag ska flytta relativt snart och eftersom allt som har hänt har skapat ett enormt behov hos mig att städa så kommer det inte att bli så exakt. Det är jobbigt nog att bara plocka ihop och rensa ut, att dessutom räkna varje sak blir för mycket. 


Idag åkte i alla fall äntligen julsakerna ner i sin kartong och ner i källaren. Medan jag ändå var på gång så slängde jag en 5-6 grejer av julsakerna som är för gammalt och slitet för att behållas. 


En kasse med hundsaker ska slängas. Framför allt leksaker och gamla reflexselar som är trasiga. 


Sedan tidigare har jag 2 banankartonger med böcker (kanske 30-40 st.) som jag har försökt sälja men som nu ska iväg till välgörenhet. + 2 banankartonger till och en ikea-kasse med andra pryttlar som inte heller blivit sålda på flera loppisar och som nu ska iväg till välgörenhet. Sen när jag väl får iväg dem.. det är en annan sak. Inom en vecka är målsättningen. :)

Ovido - Quiz & Flashcards