Alla inlägg den 21 april 2015

Av puckolina - 21 april 2015 17:12

Jag tränade även igår, mest för sällskapets skull. Min kropp ville egentligen bara vila och ta det lugnt och inte ansträngas något mer. Så idag har jag tagit det lugnt och ätit pizza. :p 


Jag bestämde mig redan igår för att jag skulle äta pizza idag. Inte för att jag inte orkade laga mat eller för att någon annan ville ha det. Utan för att jag var sugen på det. Det ytterst sällan jag faktiskt har varit sugen på pizza och jäklar så mycket godare det blir när man är det. 


Liite sugen på att fara ut och jogga är jag faktiskt. Speciellt eftersom jag har bestämt mig för att springa ett millopp om lite mer än en månad. Men nä, idag är det vila som gäller. Och det är riktigt skönt. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards