Alla inlägg den 11 mars 2015

Av puckolina - 11 mars 2015 22:22

Överlag är jag rätt förtjust i serietidningsfilmer och serier, även om jag självklart inte fastnat för alla. Agent of shield gillar jag t.ex inte alls, och jag har generellt haft svårt för capten americafilmerna. 


Agent Carter däremot, den hittade jag för några dagar sedan på netflix och den har jag fastnat helt för. Det är befriande med en självständig kvinnlig huvudperson, det är bra skådespelare och jag gillar att den utspelar sig på 40-talet och därigenom inte bara förlitar sig på teknik och specialeffekter. 


Och jag gillar att jag har hittat en serie som är "min". Något som är nytt för mig. 

 

Av puckolina - 11 mars 2015 22:05

Jag gillade verkligen inte förra releasen och de få pass jag tog mig iväg på var mest bara en plåga. Vilket så klart var en bidragande orsak till varför jag inte har tagit mig iväg speciellt många gånger de senaste månaderna. 


Men nya programmet gillar jag verkligen. Timmen gick fort och nu sitter jag och darrar i hela kroppen på det där underbara sättet som man bara gör efter ett riktigt tungt styrketräningspass. Så nu kanske jag kan börja ta mig iväg en gång i veckan som jag har planerat så länge. :D

Skapa flashcards