Alla inlägg den 8 mars 2015

Av puckolina - 8 mars 2015 16:24

Jag blir så förbannad på mig själv, men bara ilska verkar inte hjälpa mig speciellt långt.. 


Igår var jag jättetrött när jag kom hem från jobbet. Visste mycket väl att sova på soffan var det sämsta jag kunde göra. Övertalade mig själv att jag bara skulle sova en liten stund och däckade i över två timmar (jag ställde inte ens en klocka så vad trodde jag?). Sen skulle jag ändå gå och lägga mig i tid.. my ass, hittade en film jag ville se och satt uppe till tolv. Var förstås inte ett dugg trött och det slutade med att jag inte somnade fören vid tre och blev väckt när jobbet ringde och undrade var jag var... 


Planen sen var att jag skulle träna direkt efter jobbet. Jag har bara kört ett pass den här veckan (egentligen mer ett halvt) och det är söndag. Men ja, jag är skittrött och lyckades förstås kohandla bort det också med mig själv. 


Och här ligger jag igen och tycker att "jag kan ju bara sova en liten stund".. 


*suck* Jag blir så less. 


Och sluta snusa igen måste jag också göra. Jag var ju så stolt över mig själv, också börjar jag igen och veckorna går.. 

Ovido - Quiz & Flashcards