Alla inlägg den 3 december 2014

Av puckolina - 3 december 2014 23:06

Jag har haft en skum kväll ikväll.. Tyvärr kan jag inte berätta speciellt mycket eftersom det mesta är arbetsrelaterat. Men oj vad jag har svängt i känslorna. Från jätteledsen för en kollegas skull, till jätteglad för en annans, till heligt förbannad, till nöjd med mig själv, till irriterad över inkompetens.. Fram och tillbaka, upp och ner. 


Nu hoppas jag på en god natts sömn och en lugnare och jämnare morgondag.. 

Av puckolina - 3 december 2014 22:58

 

Igår blev det bio för hela slanten och vi valde att se den nya storfilmen interstellar. Bio är något jag gärna vill prioritera och just den här månaden planerar jag för tre besök. Extremt mycket.. normalt är jag ypperligt nöjd om jag tar mig iväg en gång varannan månad. Men går det många bra filmer som dessutom är typiska biofilmer, dessutom i kombination med en av de mer tråkiga decembermånader jag varit med om, så får det helt enkelt bli så. Jag behöver roliga saker i mitt liv. :) 


Åter till Interstellar. Jag gillade den verkligen. Jag älskade hur den inte var en klassisk "snygg" aktionfilm. Jag älskade att nivån var ganska hög och att de inte kände sig tvungna att anta att publiken var korkad. Några saker störde mig lite, men överlag rekommenderar jag den varmt. :)

Ovido - Quiz & Flashcards