Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av puckolina - 1 oktober 2014 22:18

Trots nattjobb har jag faktiskt lyckats hålla igång riktigt bra den här veckan, och löjligt bra idag (ja, jag är sjukt stolt över mig själv). 


En mils promenad med en kompis i måndags. 

6 km promenad med mamma igår. 

Och idag då. Först 6 km gåjogg med vovvarna, sen bodypump med en kompis på kvällen. 


Det var asjobbigt! Jobbigt är det alltid, men nu var det nästan så att jag funderade på om jag skulle svimma för att slippa fortsätta. Kanske inte så där jättesmart av mig att både jogga och styrketräna på samma dag, när jag dessutom vakat av och sovit i 5,5 timme. Men bra för moralen helt klart. 


Och ska man tala om dumheter.. imorgon förmiddag ska jag på total training med en kompis för första gången.. Jag kommer att vara sååå död efteråt.. 

Ovido - Quiz & Flashcards