Alla inlägg den 20 september 2014

Av puckolina - 20 september 2014 14:54

Jag har iofs alltid haft sömnproblem, men när jag väl har somnat så sover jag tills jag blir väckt eller har sovit i 12-14 timmar. Men den senaste tiden så har jag alltid vaknat och varit pigg efter fyra timmar när jag har jobbat första natten. Jag vet inte varför det blir så? Kanske att jag sover för länge dagen innan, men även om jag är pigg just när jag vaknar så tar det ju inte lång tid innan jag är helt knäckt och förstörd.. *suck*


Imorgon ska jag ta en halv tablett så att jag definitivt får sova tills klockan ringer. Annars blir ju hela helgen förstörd. Det är illa nog med idag.. sova fyra timmar, vaken fyra, sova tre - fara till jobbet. Skittrött hela tiden eftersom sömnen blir uppdelad. Nä, det är inte kul alls. 


Idag har jag i alla fall stoppat in karl och hund i bilen och varit ute i skogen ett par timmar istället för att bara sitta i soffan och dumglo framåt. Även om jag snubblat framåt som värsta zombien och inte varit världens bästa bilförare så har jag i alla fall fått andas lite frisk luft och tankat lite D-vitamin i finvädret. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards