Alla inlägg den 17 september 2014

Av puckolina - 17 september 2014 22:33

Jag är sjukt sugen på att prova lite nya pass som jag inte har testat förut. Och det är perfekt tid för det nu när alla pass är nya och väldigt många är deltagare är nya. Nästa vecka är jag helt ledig från jobbet och det borde passa rätt perfekt att träna några gånger extra och testa de där nya passen (och gå på de gamla beprövade också förstås). 


Nu kommer det här inte att hända, men om vi ponerar att jag skulle ta mig iväg fem gånger istället för mina vanliga två, så skulle det kunna se ut något så här. 


Måndag (vakar av) - Core 30 min. 

Tis - Total training

Ons - 

Tors - Combat. 

Fre - Pilates

Lör - 

Sön - Bodypump


Det hade varit lite kul om det gick. :p


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards